Klachtenformulier

Zorg verlenen is mensenwerk. Meestal verloopt het contact met uw zorgverlener zonder problemen. Maar soms gaat er iets mis. Soms gaat het mis met de communicatie tussen zorgvrager en zorgverlener. Denk aan een behandeling die niet volgens plan verloopt, of u bent niet tevreden over de geleverde zorg.

Heeft u een klacht of bent u ergens niet tevreden over? Dan kunt u contact met ons opnemen. Dit kan schriftelijk, per email of middels dit klachtenformulier. Onze klachtenfunctionaris neemt uw klacht in behandeling en streeft ernaar om binnen 48 uur, contact met u op te nemen.

I​ndien wij de klacht niet in onderling overleg kunnen oplossen, dan kunt u besluiten de klacht in te dienen bij een Geschillencommissie volgens de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Hier zijn wel kosten aan verbonden.U dient uw klacht eerst schriftelijk bij ons in te dienen, 
alvorens u deze indient bij een Geschillencommissie. Wij maken gebruik van de Klachtenregeling van de GIDZ.